Jag må hon leva ;D

Idag är ingen vanlig dag för det är Sandras födelsedag hurra hurra hurra!
Allt börjar fixa sig nu, Sandra har äntligen fått en fon så man kan kommunicera lite bättre igen. Jag känner mig allmänt bättre inte alls lika deppig längre. Visserligen är det väldigt mycket fokus nu när det är tävling på lördag :D skoj, skoj!
Måste även säga att Dating in the dark är absolut det mesta patetiska programmet hittills. Men ack så roligt det är. Riktigt underhållande måste jag säga. Dock förstår jag inte hur man kan gå med på att vara med i ett sånt program, det är ett mysterium för mig.

Nu kräver Desperate housewifes all uppmärksamhet så seeya!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Och det är jag så glad över! :D hihi

2010-04-13 @ 21:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0