Are you gonna go my way?

Nu är det vår på riktigt och jag njuter massvis av detta väder. Men har ändå lite att klaga på, eller jag klagar inte för jag storm trivs med det men ja jag har väldigt mycket för mig just nu. Har inte ens tid att sova. Men jaja massa tid i stallet blir det och det gillar jag!

Har dessutom en massa skojsiga saker att se fram emot nu. Först är det lite hopptävling på fredag
Den 17 april är det Ekeby och ett försök till att rida dressr ( om jag nu inte blir bortlottad...)
18 april är det dressyr hemma :D
2 maj är det andra omgången till allsvenskan på tyresö
Sen ska det in en hopptävling hemma någonstans men den vet jag inte när den är. Men jag läängtar. Var på tok för länge sedan jag hoppade över huvudtaget, och nästa gång blir det heller inget för då är det dressyr tävling. Men jag överlever. Blir det mer att längta efter bara ;P

Nu ska jag försöka ägna lite energi till mamsen som faktist fyller år idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0