2010

1. Nyår - helt oförglömligt måste jag säga. Från Lidingö till Vidja
2. Utgång som spårade sönder och jag försökte ta mig hem ensam från okänt ställe medan Sandra var upptagen med andra aktiviteter.
3. Kryssning 1 - lite för mycket av de goda kanske?
4. Kryssning 2 - Jodå det gick helt ok, förutom att jag däcka på en toalett utan mottagning på fonen så fick ligga där halva kvällen tills jag nyktra till och kunde kravla mig till hytten som då var upptagen utav snusk så däckade återigen i någon annans hytt.
5. Kryssning 3 - JA JAG ÅNGRAR GROVT MITT MISSTAG !!
6. Utgång när Sandra ringer efter sin pappa som kommer in och åker stan runt klockan tre på natten för att leta efter mig som åkt hem och sover i sängen xD och jag dessutom blev jag utslängd från soft kök och bar -.-
7. Midsommar - no comments
8. ULLARED - motorvägsragget hihi
9. Utgång - Sandra blir aspackad och ligger sedan i min säng och gormar om hur ful en viss person är :)
10. Sandra kör av vägen och kvaddar bilen xD
11. Kryssning 4 - alla typ däckar xD jag typ ramlar och slår ihjäl mig i badrummet..
12. Pulka bakom bilen
13. Kryssning 5 ja vad att säga folket?
14. Jag har haft mitt körkort i ett fucking år !!
15. Utgång juldagen = Alex blir utslängd xD


Nu tackar jag för mig och ska fortsätta med att parta in det nya året hos en helt okänd människa xD bye bye folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0