All is white

Kan morgonen bli bättre? Vaknade vid halv tolv, låg och sträckte mig till tolv och sen när jag kommer upp är det underbart fint väder ute !! Det får i alla fall mig på toppen humör. Dock skulle jag hunnit med lite saker på fm men det är uteslutet nu. 

Idag är det 1 dec vilket betyder att man får ta första chokladbiten !! hahaha. Ska bli spännande att se vad det blir för liten bild på min bit idag då.
Sen är även tanken att jag ska till skolan. Men den börjar klockan tre så det är relativt lugnt än så länge. Sen är det dressyrträning ikväll =)=) Det ska bli kul, och svinkallt visserligen.

Sen en sista sak som jag kan lägga till är att nu är nog allt i mitt liv perfekt ! Vissa små saker skulle jag kunna ändra på om det gick men annars så som det är just nu är perfa. Det liksom flyter på ganska bra och alla är goa och glada haha. En sak som är lite mindre bra är att jag och S aldrig har tid för varandra typ :( Men det kommer tider för det med. 

Ha en lika trevlig dag som jag ska ha nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0