Ass N Titties

Äntligen hemma efter ännu en dag i stallet =) Klagar inte på det kan jag meddela. 
Idag var det lite tävling och det gick helt ok, Wickevire är bäst hihi !! Nu måste jag egentligen sätta fart och göra mig i ordning för ska på bio med en väldigt gullig liten människa idag named Marcus(a) Otroligt att jag fortfarande lever !!
Men sängen är lockande så blir nog så att jag lägger mig och glor lite på film först så jag är pigg och glaa ikväll. Fast fördelen med om jag är lite trött är att jag kanske inte pratar lika mycket xD 
Pinsam tystnad?? Vad är det för någpt? Inget jag känner till iaf =)

Sen vill jag meddela att när jag vaknade idag hade jag ett gigantiskt blåmärke på mun rumpa och det gör AP ont !
Men kan verkligen inte komma på vad jag har gjort.. Minneslucka - jajamensan. Sen trodde jag att jag lyckats med favorit i repris med att tappa min piercing men det visade sig att den låg i sängen. Hur lyckades jag med det egentligen?



Checka ut, slut !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0