Bombastic

Okej det här kan nog komma att bli ett långt inlägg för har en del att skriva idag =)

1) Sandra sov här med mig inatt och det var myyys !! Dock blev det lite väl mycket snack och lite för lite sova eftersom det var upp tidigt och stall idag men vi lever. Dock kan jag säga att vi har stor STORA planer på vem som ska sexa med vem och vart och hur och när och typ allt där till hahaha. Japp det låg vi och diskuterade fram och tillbaka halva natten för vi fick det inte riktigt att gå ihop, det hela var klart mycket svårare än vad man tror. Men vissa par var självklara så det var skönt haha. Men tror vi fick till det ganska bra tillslut. Jag och Sandra ska skapa nya Skilda världar 2 =)

2) över till nästa sak som jag vill skriva om och det är att jag verkligen vill kunna läsa andras tankar ibland. Just nu är jag så förvirrad och har så mycket funderingar i huvudet, och det är verkligen om allt. Det kanske inte låter som att det är så jobbigt men det är det! Helt klart. Varför vissa människor gör vissa saker och inte gör andra, hur de beter sig och ja en massa andra saker. Det hela skulle helt klart underlättas om jag hade förmågan att kunna läsa lite tankar ;) ett 6:e sinne liksom och då inte som LASERSYN !! hahaha = intern skämt ;D

3) Sak nummer tre är väl lite mer om mig och Sandra och hur fantastiskt roliga vi är, nej men seriöst vi kan verkligen vara rejält dumma ibland som nu när vi båda typ hatar en människa vi aldrig träffat hahaha. Men usch det vi vet är inte trevligt och vi skulle aldrig någonsin få för oss att umgås med en människa utav denna typ. Men det som vi gör lite dumt är att vi får alla andra att också tycka illa om denna stackars lilla kracke hahahaha !!! HELT KLART UNDERHÅLLANDE DET KOMMER VI INTE SLUTA MED !

4) Jag hatar telefon försäljare. De kanske är dags att skaffa er ett liv? Tänkt tanken era jävlar?!?!

nu tror jag att jag känner mig klar för den här gången :) jo det gör jag puss och kram gullungar och är det någon av er som inte tillhör den kategorin så see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0