Dressed for success

Ett av mina stora problem är när jag bestämt mig för något som jag ska ha på mig så kan jag inte ändra på det utan det är så det ska vara den dagen. Dock uppstod det ett problem imorse, BYXORNA VAR BORTA !! Bilden jag hade i huvudet var perfekt, men med andra byxor funkade det inte.. Nej det såg gaalet ut.
Men efter mycket taktiskt letande (läs plöja runt som en jordfräs i rummet och vända uppå och ner på allt + skrika på mami att hon gömt dem) så hittade jag dem äntligen. Under täcket -.-
Men nu är outfiten perfa och jag kan snart, något sen, börja göra mig klar för skolan.

Puss och kram skumbanan =)

Btw tror jag att jag har en liten stalker här på bloggen för det finns misstankar om att hon snor mina citat och skit!! SLUTA MED DET !! HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0