Foxtrot Unifrom Charlie Kilo

Okej nu börjar tisdagen lida mot sitt slut och jag är hemma för gott för denna kväll! Sköönt, ska snart sätta på en film och trycka i mig så mycket godis jag kan =) För det känner jag för att göra. 
Dejten med S gick bra, ridningen gick bra, hästen demonstrerade huvudskakningar och det var mindre bra -.-

Imorgon väntar måånga spännande aktiviteter. Först är det simning = ett försök till motion med S och fika på det =)
På kvällen är det stallet och ridning igen =) Me like it !! Sen kommer min Niklas hem imorgon och om jag har mycket saker att berätta för honom hahaha xD stackaren kommer att ha tappat öronen efter att jag är klar. Om jag nu någonsin blir klar med att snacka (a) haha

BTW fick jag ett samtal från min älskade nu och det lät inge vidare, sitter som på nålar tills jag får höra vad som hänt !! Älskade vännen.

Nu har jag inte tid med er !! Skaffa er ett liv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0