Get busy

11 timmars arbete är avklarat, nu är det egentligen lite brådis, ska vara på kalas om en halvtimme och hade tänkt mig vara lite finelifinfin till det men ja har precis kommit ur duschen så får se hur det blir med det hela. Är dessutom så extremt gaalet trött eftersom jag sov så dåligt inatt. Det gick verkligen inte för 5 öre. Så taggningen för kommande aktiviteter är inte så hög men det brukar komma.
Trycker i mig lite julskum det löser allt ;)

Sen måste jag säga att utan Malin hade jag aldrig klarat av den här dagen. Hon är värd en stor eloge. Och tack vare henne vet jag nu massa nya saker. Dock var det mest äckligt så vet inte om jag uppskattar informationen..
Nathalie säger: Ska vi hitta på något?
Malin hör: Ska vi göra lite barn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0