Hardcore vibes

FY ÅT HELVETE vad det var kallt att rida idag !! Eller egentligen bara om låren. Trodde seriöst de skulle ramla av där ett tag. Men som tur är har jag med dem hem. Och efter en lååång dusch är värmen tillbaka. Förstår inte hur människorna överlevde istiden för en massa år sedan !! Jag klarar knapp vecka 3 med snö och -19 i ett hus med bil och all sheat som man har nu för tiden =)

Sen kan vi ta upp diskussionen om vad det i herrens namn är för fel på min katt !! Sitter och kastar en liten plast bit som ska vara på brödpåsar och han springer glatt och hämtar den och kommer tillbaka med den så att jag ska kasta igen.. Inte svår att underhålla iaf haha.

Idag ska jag camsexa lite med Alex också tror jag iaf. Får se lite. Just nu är jag galet trött och vill bara sova -.-

See ya!

Kommentarer
Postat av: jossan

därför har man som jag när man rider, flistäcke ;)

2010-12-02 @ 11:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0