Hold the line

Nu ska det bli ett litet inlägg här tänkte jag :) Kan berätta för er att igår var det kryssning som stod på schemat och det var kulkul det hihi. Dock vet jag inte vart tiden tog vägen för helt plötsligt ligger jag nu här hemma i min säng igen. På 24 timmar hinner man med en hel del om man bara tar vara på tiden ordentligt. Nej men det var spännande. Dock var det lite små irriterande när det var sovtajm för Porre snarkade något gaalet vilket var otroligt frustrerande -.- Men jag lever, dock lite sådär blåslagen på hela kroppen men det är juh bara som vanligt. Dock har jag lyckats med något denna kryssning, jag sprang rakt in i en glasdörr vilket gjorde ap ont!! Ville bara dö och tror ni man fick någon sympati från medresenärerna då?? Nej inte ett jävla dugg. Bra tragiskt måste jag säga!


Sen för att avrunda det här inlägget tänkte jag påminna om att det är nyår imorgon :)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0