Knockout

Det är fortfarande väldigt ont om tid i mitt liv. Men det börjar lugna ner sig nu och jag har såå mycket saker att berätta. Vet bara inte i vilket hörn jag ska börja.. Vi kör på bara,

Det har varit julafton och det var mys hände inte så mycket spännande förutom att jag tryckte i mig två lådor julskum. 
Juldagen var det lite mer spänning på kan man väl påstå. Det var lite förning med flickorna hos mig och när vi skulle bege oss mot tåget kom sandra på ( precis när tåget kom in på perongen) att hon glömt sin väska så då var det bara att gå hem igen så skulle vi satsa på nästa buss istället. Det gick åt helvete det med. Men till slut kom vi in till stan lite sådär lagom runda om hälarna (läs på tok för mycket) och mötte gulliga Jennifer. Sen tillbringades kvällen på Nype och Alex blev utslängd efter en halvtimme men kvällen gick igenom rätt bra ändå. Dagen efter var inte lika rolig tyvärr. Kände mig så galet sliten, vilket jag i och för sig var också. För mycket kul och för lite sömn så blir det tyvärr så.



Men får fortsätta berätta mer sen för nu ska jag ut och fara lite tänkte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0