Livin la vida loca

Nu är jag hemma en snabbis för att byta om och sen fara vidare till stallet men tänkte berätta lite om min dag hittills först =)
S och jag simmade som sagt idag och tiden går bra långsamt då ! Men motion blev det, trots att vi tillbringade mer tid i duscharna än i poolen ;D
Efter det bänkade vi våra rumpor på Paus och tryckte i oss lite goda saker hihi. För det får man göra när man motionerat !! Nu är jag dock övermätt i magen känner jag och vill helst bara ligga på golvet tills det gått över men det har jag inte alls tid med.

Och för er som inte vet om det så är mitt hår fantastiskt mysigt just i denna stund att jag typ döör!

Nu måste jag sätta fart över och ut Bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0