No stress

Det är onsdag morgon och efter att ha sovit otroligt dåligt så är jag ovanligt pigg. Dessutom är jag i tid till skolan. Visserligen hoppade jag över den första lektionen för den är bara onödig men jag är helt klart enligt planen !!

Sen kan jag meddela att Sofie mesade nyss om något viktigt som vi måste diskutera och jag får inte veta vad-.- jag typ dör av nyfikenhet.... Hatar när folk säger A och inte B.
Därför kommer jag på att jag vill göra en Nathalie Hatar lista.
Här kommer den:
1) Dryga människor - Det finns inget värre än dryga äckliga människor..
2) När folk börjar att berätta något och sen slutar - det kan få mig att avlida !!
3) Att vänta på något/någon - tiden går aldrig långsammare än när man väntar på något/någon.
4) Att gå upp tidigt för att gå till skolan - att gå upp tidigt till hästarna är inte alls tråkigt men skolan -.-

Sen var det inte så mycket mer som jag kommer på nu. Varför lägga ner så mycket energi på att hata =)
Då har jag definitivt bättre saker för mig.
Nu check ut / slut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0