Only girl

Som Victoria sagt så fint - I en värld av idioter, står han där i först i kö
Skulle aldrig kunna sagt det bättre själv, dessutom passar det in så bra i livets sammanhang just nu. 

Men annars vad har jag att meddela om denna lördags kväll som snart ska ägnas åt andra spännande aktiviteter, jo jag har träningsvärk i ryggen och ärmarna och det är lite små jobbigt. Sen är jag lite öm i ryggen efter gårdagens pulkaåkning BAKOM BILEN !! Den ni. Haha det var så gaaalet roligt, helt klart värt det. 
Sen har jag även gått runt med huvudvärk hela dagen som inte alls varit mysig, mamma säger att det är hjärnskakning från vurpan igår men jag tror stenhårt på vätskebrist !! =>

Nu ska jag försöka få tag i min mer eller mindre invalida kompis som sysselsatt sig med på tok för farliga saker hela livet så han typ inte längre kan smsa till sin älskade lilla vän som just nu har tråkigt -.-

Puss och kram på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0