Princess

Okej det är fredag och mami väckte mig på tok för tidigt men kanske var bra det har en del att stå i denna dag. Först ut är det Naprapaten som ska firra lite med min rygg, vilket behövs. Sen ska jag även på jobbmöte och se hur mycket jobb det blir över jul. Där emellan ska jag även hinna ta kort i handen till mitt nya körkort -.- gillar inte alls för jag såg ändå helt ok ut på mitt gamla. 

Sen så ska jag ragga upp S för vi måste hämta bilen i handen och behövs två chaffisar till det. Jag vet att jag är en natur talang men att köra två bilar samtidigt känns lite väl avancerat förmin det faktiskt det står jag för ;D

Sen blir det till att hinna med att baka lite lussekatter och sen ikväll är det girlsnight här hemma !! Det ska bli mysigt värre. Längtar som satan.

Nej nu blir det till att sätta fart har inte alls tid med det här !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0