Save the best for last

Okej dålig uppdatering här nu och det är för att jag verkligen inte haft tid i denna jävla julstress!! Nu är den över och det när både skönt och tråkigt för julafton är så mysig tycker i alla fall jag.
Just nu är jag hemma hos kusin vitamin med MM och har det mys, äter godis och dricker kaffe. =)

Dagens planer är att jag ska åka och jobba, handla och sen ut till Södertörn och sköta på Pepe lite. Sen ikväll är det girls night out vilket jag är GAAAAAALET TAGGAD PÅ!!! Som jag har längtat. Borde egentligen sätta fart snart om jag ska hinna allt i tid men jag orkar inte. Vill bara ligga här ett tag till så kommer få stressa ihjäl mig sen som vanligt men är man tidsoptimist så är man det.

Över och ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0