Still got the blues

Snart är det dags att bära av till stallet igen. Har precis kommit hem och slängt ner det som jag måste ha med mig vilket är:
3 schabrak
3 set med senskydd runt om
3 st luvor
vita ridbyxor
skjorta
klubbtröjan.
Julavslutning idag och det ska bli skoj skoj. Hoppas jag ;)

Idag har jag varit i skolan, kom till och med i tid, och efter det var det en liten lunch dejt med Niklas som för övrigt ska åka tillbaka idag.. Trååk trååk på det. Sen har jag även äntligen fått mitt julskum och det var bra gott det. Som jag längtat haha. Inte alls beroende nej nej inte alls.

Nu måste jag sätta fart so long suckers!

ps. en vecka till julafton ;D;D;D;D;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0