Tomten jag vill ha en riktigt jul

Nu är det riktig julstämning här hemma ! Tänt ljus i rummet så det är sådär mysigt ljust och har försökt slå in lite julklappar dock har Malibou försvårat projektet en hel del.... Sandras julklapp snodde han till exempel så den är spårlöst försvunnen numera ! Sen när jag väl hade lyckats med att slå in ett klurigt paket tro inte katten sliter upp den jäveln så nu ser det för jävligt ut -.- Katt till avlivning = S A N T
Nej riktigt så kul ska vi inte ha. Men måste försöka hinna med att köpa de sista och sen en ny till Sandra. Men pricken över iet på hela det här med julstämning är julskum påsen som ligger här bredvid och julmusik som jag har på högsta volym !! ÄNTLIGEN ÄR DET SNART JULAFTON. Som jag längtar hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0