becuase the night

Efter kvällens middags dejt med Tom så är jag nu äckligt mätt och har lite smått ont i magen faktiskt -.-
Men får överleva det för ska snart dejta lite med Alex och sen får vi se om det blir någon med Porre också senare ikväll. Den som lever få helt enkelt äran att se vad som händer. 

Vad har annars hänt idag.. hmm jo var i skolan där jag iofs inte gjort något vettigt. På första lektionen ritade jag bara fick tillbaka ett prov som jag inte ens visste att jag skrivit och såhär i efterhand förstår jag att jag förträngt det hela. Sen efter lunch kollade vi på film i biosalen och det var ganska mys. Sen fick jag höra väldigt intressant information utav älskade lilla Sofie som har gjort min kväll haha. Tom verkade dock inte förstå dramat i det hela när jag försökte berätta xD Kan vara för att det var som man kan kalla en riktig girlything, eller något sånt haha.

Sen vill jag bara tillägga att jag saknar S väldigt mycket :( gillar inte att vi aldrig träffas och myser längre. Det gör vissa saker ganska jobbiga för mig. Men förhoppningsvis blir det lite bättre nu. Hoppas på det iaf =) ANNARS DÖÖÖÖÖÖR JAG !!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0