tidsfördriv

OM DIG
1. Namn - Nathalie aka Brage
2. Bor - Västerhaninge
3. Syskon - Storebror Patrick :)
4. Ålder - 19
5. Född - 910930
6 Ögonfärg - äckligt jävla gröna -.-
7. Längd - 172
8. Skostorlek - 39
9. Höger eller vänsterhänt - Beror på, kastar och fångar med vänster, skriver med höger :)
10. Stjärntecken - VÅG!
11. Hårfärg - en häärlig blandning
12. Födelseort - Sorunda/nynäs

DAGENS..
1. Låt - hmm svårt men Morinna ligger bra till
2. Saknad - Måste nog vara S !
3. Klädsel - naaada just nu men det blir nog en hel del klädbyten idag :)
4. Smink - naada just nu men sen blir det fin fint
5. Underkläder - rosa spets :) 
6. Mat - mat är överskattat
7. Köp - hmm den som lever får se
8. Göra sen -  träffa älskade S
9. Godis - Winegume 4 life!!!
10. Pinsammaste - haha jag gör aldrig bort mig!


SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp - oja!! .....
2. Tycker du om godis - Det beror på men det brukar gå ner hihi
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - Kinderägg = allt för ofta
4. Äter du oftast nyttig mat - Jo ganska ofta :)
6. Är du stark -  Medel
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - Beeeeenen !!
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - Jodå det tycker jag. Men alla kan ha sin sämre dagar.
10. Du ger mycket komplimanger till andra - Det vette faan xD 
11. Är du nöjd med ditt förnamn -  Jodå det funkar :) lever mest med efternamnet så haha
12. Du tycker att du själv är smart - OJA! Alla andra verkar dock inte göra det.
13. Vad är det sämsta hos dig - Inget perfekt som jag är. Men ena mitt ben är snett å det stör mig 
14. Vad är det bästa hos dig - Allt!! Tuff brud i lyxförpackning här vettu :)
15. Har du bra självförtroende - Haha jodå det finns så det räcker och blir över.
16. Hur många timma-  fattar inte :S
20. Använder du BH varje dag -  Njaa finns de dagar när man hoppar det haha
21. Svär du ofta - Mjo det händer väl. Går i perioder
22. Gillar du skolan - Nope....
23. Har du någon gång skolkat - Jo det har hänt en hel del.
24. Spelar du något instrument - Ge mig lite icke barntillåtet vatten så kan jag spela allt :)
25. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Innebandy, ridning, gym typ
27. Har du några tatueringar - Yeeees rvå stycken :D och en till på gång
28. Har du några piercings - japp hihi
29. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Åååh så många gånger det går! Speglar mig i skyltfönster när jag går förbi hihi
30. Tycker du om djur - Jodå, det gör jag :)

BRUKAR DU...
1. Sova - Det händer ganska ofta ja
2. Ta mediciner du inte borde ta - Nej det har aldrig hämt
4. Snusa - nej usch vidrigt
5. Dricka - det händer
6. Skada dig - Joo jag lyckas med det mesta så då kommer skadorna med där!
7. Klä dig i svart - Ja tyvärr
8. Hata folk -  Haha jo det är jag nog en av de bästa på xD
9. Lita på folk - Vissa
10. Skada dig med flit - Nej skulle aldrig falla mig in !
11. Drömma mardrömmar - Jo, och det är inte alls kul
12. Gå i skolan - nja är mer inte där än vad jag är där
13. Gå i kyrkan - nej nje inget för mig
15. Vilja dö - Nej då det är som att ge upp och sånt sysslar inte jag med hihi

NÄR...

1. Åt du senast -  fDonken inatt med grabsen
2. Läste du ut en bok senast - Hmm i Thaliand kanske                             
3. Köpte du något senast - Igår :)
5. Sjöng du senast - Några minutas sedan
6. Klagade du senast - Igår när jag hade sprungit in i glasdörren förde med sig en hel del klagande för det gjorde såå ont!
7. Klantade du dig senast - Det måste nog vara igår det med.


HAR DU...

1. För många vänner - Nope de är noga utvalada allihopa
2. Förföljelsemani - Nej, men jag vet en som har det xD
3. Någon annan psykisk sjukdom - Nej nej
4. Skadat någon - Haha jo fast inte med flit då eller jo men hur förklarar man det hela xD
5. Färgat håret - Jodå en hel dle
8. Egen dator  - Jaa och vi komemr inte alls överens så längtar efter en ny
9. Gjort bort dig rejält - Nej nej sånt sysslar inte jag med!


ÄR DU...
1. Snäll - Beror väl på vilket sammanhang
2. Snygg - Jodå ibland så
3. Söt - Jo det är jag!
4. Lång - Jaaa -.-
5. Kort - Neeej :(
6. Klantig - Njaa kan väl hända att jag säger något dumt ibland
7. Tönt - Oja hela tiden, Men så länge jag slipper vara som alla andra är jag nöjd!
8. Tjock - Hahaha jaa på tok för tjock! Men jag överlever det med
9. Smal - Neeej inte någonstans xD
10.Romantisk - Hahaha neej inte någonstans !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0