We R who we R

Imorgon måste jag upp ap tidigt !! Jag tror inte det är sant, frågan är hur f**n jag ska överleva det hela -.-
Men livet är hårt vilket inte alls är någon nyhet.
Tänkte passa på att berätta om min och S teknik i hur man får folk att fatta att man simmar runt i poolen och inte på en bana (vilket vissa gör och det är ap jobbigt eftersom man typ krockar!) Såhär gör man iaf: man vrål glor på dem varv efter varv tills de fattar vinken =) Det hela slutade bra det var bara jag och S kvar i poolen tillslut xD 
Vi har tips och knep till och om det mesta i livet så bara hör av er så ska ni se att ni får en lysnade lösning på problemet. Jag ser det i huvudet Nathalie och Sandras problemlösarbyrå.
Exempel på lösningar:
- Vi har det ovan med simbassängen
- Om folk (enligt dig) kör för sakta lägg dig så nära du kan och sen skriker du allt du kan massa fula ord i din bil.
- Om du inte gillar någon så ser du till att så många som möjligt inte heller gillar den människan.
- Är det lång kö in till utestället och det närmar sig betalningstimme, träng dig då fram och skrik att du står på listan (kräver dock att du ser bra ut) xD
mm listan skulle kunna vara oändligt lång !

Över och ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0