Widerstand

Om tio minuter smäller det då plockar min älskade S upp mig och vi ska mot donken och handla mat som aldrig förr och sen sitta hemma och svulla järnet som bara vi kan :) Dock har båda två lite beslutångest så får se vad det slutar med!

Fortsättning från igår!
Annandagen mådde jag som jag gjorde men for runt i röda faran som en idiot ändå. Först Årsta ->pepe -> Niklas och det är mysigt att ha han hemma igen. Nathalie gillar Niklas =) Sen blev det även en liten dejt med Alex som sov kvar vilket var myspys. Jag snackade på om allt möjligt och sen däckade jag totalt i sängen utav utmattning när jag la mig i sängen. Socialt på hög nivå! Men skyller på dålig sömn som har sina förklaringar. 

Så får se om jag hinner berätta om gårdagen senare eller om S tar upp all min tid i kväll med spännande aktiviteter hihi

Puss på er godingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0