Are you gonna go my way?

Lite ny info om mitt finger, såret skulle luftas lite och det han det i ungefär 5minuter innan, duktig som man är, jag lyckades slita upp det ännu mer. Smärtan där är nästintill obeskrivlig!
Men nu är det äntligen fredag! Jag har längtat som aldrig förr kan jag meddela. Livet är jobbigt just nu, som en enda stor dragkamp mellan skolan och det jag vill ägna mitt liv till.
Men helgen börjar bra med lite fredagsmyyys, sen imorgon är det jobb och hoppning inplanerat, sen får vi se vad som kvällen kommer att bjuda på. Något spännande hoppas jag på :D
Nathalie har checkat ut!

How could this man I thought I knew
Turn out to be unjust, so cruel?
Could only see the good in you
Pretended not to see the truth
You tried to hide your lies,
Disguise yourself
Through living in denial
But in the end you'll see
You won't stop me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0