Back to the 80´s

Nu har årets första semla åkt ner i magen, mums haha. Dock kom ångesten snabbare än blixten efter. Inte bra. Imorgon är det äntligen fredag, som jag har längtat. Jag slipper mina tidiga mornar med praktik. Dessutom är det hoppkurs imorgon =) Vi GILLART! Ska packa ihop lite fint idag hade jag tänkt.
Hoppas lilla Madicken är bra imorgon, annars är det inte värre än att jag får hoppa en annan liten mupp, vilket skulle vara otroligt roligt det med. Men Madicken är det allt något extra med ;)
Igår fick jag rida NICLAS!!!! Det var år och dagar sedan, har lääängtat så.
Nej nu ska jag återgå till att inte göra något, eller jo ska nog faktist städa mitt rum lite. Ser ut som helvet här nere. Så TJINGELING på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0