Bakom mina skidglasögon....

Ja då har man tillbringat dagen i skidbacken och jag är ganska så trött i mina ben för tillfället. Nu gör jag tappra försök till åter hämtning så jag orkar med de två ridpassen som väntar ikväll. Men det ska nog gå bra.
Lär ha duktigt med träningsvärk imorgon bara......

Sen vette faan om jag har något mer intressant att berätta. Jag är för tillfället så upptagen med mitt full smockade schema där jag lyckas tränga in diverse seriösa möten att något intressant inte ens finns att tänka på. Det liksom bara rullar på med skola, jobb, ridning hela tiden med väldigt lite tid över att slösa på.
Nu skulle jag helst vilja trycka in lite tid till att få sova ett par minutas med det finns ingen tid över till det för jag måste klä på mig och bege mig till stallet i detta fantastiska väder =) ME LIKE!

Så nu är det dags för mig att avrunda för den här gången. See you sooon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0