Did it again

Den här dagen känns inte riktigt nödvändig. Hade bara en lektion och den var inte ens en lektion. Men det var såå mysmys att träffa Sofie och Theräääse igen efter helgen. Hade även ett litet möte med Niks på tåget och såg då att hårfärgen numer var svart. Spännande. Fick även fler bilder från kryssningen, HAHA! Finns inga ord. Jag och Sandra är helt enkelt så extremt bäst!
And I can't do this by myself
All of these problems, they're all in your head
And I can't be somebody else
You took something perfect
And painted it "red"

Jag kan verkligen hata mig själv ibland. Om allt var lika lätt som på film. Ja de skulle vara tider det. Med lyckliga slut och allt är bara så bra. Fast inget är juh dåligt så jag ska inte klaga.
Nu ska jag ta vara på tiden på ett lite mer vettigt sätt, Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sandra med stort S

Inte hata dig själv! Och jag vill seeee bilderna, hihi! Loooooove! <3

2010-02-01 @ 21:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0