Mayhem

Okej jag tror det är första gången någonsin som jag bara vill att helgen ska vara över. Känner mig inte alls bekväm med att passa små skitarna ikväll. Det kommer garanterat att bli KAOS!

Annars har fredagens slut och denna lördags morgon varit fantastiska, hoppkursen är jag riktigt nöjd med. Hade Benny och ja det kändes ganska bra ibland. Lite svårt med själva sprången. Visste inte riktigt själv hur jag ville ha det då heller. Men han var sötsöt. Jag älskar tamefan att hoppa haha. Ska bli kul att se bilderna som Sandra var så snäll och tog igår :D
Nu ska jag vila lite och sen försöka peppa mig själv att jag kan prata engelska!
Utcheckning pågår! See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0