Money Honey

Ja då har man slösat 320 kronor för att få reda på att man ska på återbesök igen om några veckor. Det känns inge vidare.. Men jaja slapp åka in till skolan idag och det känns bra. Jag tycker verkligen inte om skolan. Men finns inte mycket att göra åt det.

Mitt finger mår bättre efter mammas lilla hemma operation igår ;) Ja sen har jag inte så mycket mer att rapportera. Kvällen kommer att tillbringas i stallet, hoppas lilla gulliga Sandra kommer tidigt så vi kan snacka massa viktig skit!
Nej nu ska jag fixa semlor till mig och mamsen, det är juh trots allt fettsitisdag 
Time to check out!


I tell you now that you aint gonna win this, 
I tell you now that I´m the one whos gonna see you burn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0