öga för öga

Torsdag den 11/2 2010 börjar lida mot sitt slut. Men först ska man få en lite visit från lilla goa Alex. mysmys, glo igenom bilderna från kryssningen igen HAHA! Annars har jag inte mycket att skriva i dagens inlägg. Tänkte göra en lite hissa och dissa lista.
HISSA
- Detta underbara väder, visst det är kallt men solen får en att må som aldrig förr. 

- Bilderna från kryssningen, helt klart en väldigt bra sysselsättning att glo på dem när man har tråkigt :D

- Ny bäddad säng, ja vad ska jag säga, JAG ÄLSKAR DET!

DISSA

- Min äckligt sega telefon, jag får P.A.N.I.K på den jäveln.
- Mjukisbyxor, vad är det för fel på folket idag? Mjukisbyxir har man på sig hemma inomhus.
- Paradise Hotel är slut, jaha vad ska man nu sysselsätta sig med måndag och tisdag kvällarna?
Boy meets girl
You were my dream, my world
But I was blind
You cheated on me from behind
So on my own
I feel so all alone
Though I know it's true
I'm still in love with you
Nu checkar Nathalie ut! Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0