Pain

Min mamma har fått en hemsk ideé!!
Men annars är det 50 minutas kvar till Paradise finalen! Me like me like. Dock känns det lite trögt med att lyckas hålla sig vaken. Kan säga att jag misslyckades med det igår. Somnade sista kvarten hihi.
Annars har det inte hänt mycket idag. Lyckades klämma Sofies hand i pennvässaren, snacka om att jag garvade. Sen har det även varit en tripp till stallet, mys mys på det!
Imorgon är det stallet, naprapaten och stallet igen på schemat! Hääärligt. Dock har jag redan ångest över besöket till Ewa. Att det ska göra så jävla ont i just min rygg tycker jag är lite väl taskigt. Det är ungefär som att Kristoffer får alla dejt chanser i paradise, hur tror ni de andra känner sig? Jo så som jag känner mig nu med min rygg. Okej det där kanske var lite väl långsökt men ändå.
Nej nu checkar jag ut för dagen.! Tjingeling på er alla därute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0