Rubrik saknas

Nu har Nathalie lyckats igen... Fick lapp om hemprov idag och ja den är redan borta. Hur sjutton lyckas man med det? Förstår inte hur man lyckas tappa bort varenda jävla lapp jävel som man får. Det känns verkligen inte bra.

Tänkte även passa på att klaga över den fruktansvärda huvudvärk som jag har lyckats få. Tror ärligt talat mitt huvud lossnar snart och börjar rulla mot världens ände eller något i den stilen. Ska nog ta Niklas förslag och försöka sova, men det är inte så skönt att sova med huvudvärk tycker jag. Känns så jobbigt när man vaknar.

Sen har jag även lyckats skrämma upp mig själv ännu mer när det gäller speglar, satt nämligen och tänkte om speglar idag på tåget hem och kom fram till att det faktiskt är spegelbilden som tittar på mig och inte jag på den. HJÄLP! säger jag bara.

Dags för Nathalie att checka ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0