Shit happens

En liten helgrapport såhär i slutet av söndagskvällen. 
- Fredagens tillbringades hela dagen i stallet 08-18, när jag kom hem var det lite fredagsmys med mamsen till strax efter åtta då  jag hämtade Alex på jobbet och sen gick jag rakt i säng vid halv nio tiden.

- Lördag var det jobb 07-15, var dock inte hemma förrens vi kvart i fyra på grund av olika incidenter som inte alls var roliga. Människor är bra konstiga och jobbiga. Alla skulle vara som mig skulle livet vara bra enkelt. Men men väl hemma var det in i duschen och sen lite fix och bege sig till kusin vitamin för lite rehabilitering.

- Söndag(= alla <3-dag) morgon börjar inge bra, två små skitar på morgonen som lever rövare får mitt redan dåliga morgon humör att bli ännu värre. Halv ett befann jag mig i stallet för att hjälpa Anna med Axels kalas. Det var riktigt roligt, barn verkar gilla mig av någon anledning. Jag är helt enkelt världens bästa lekledare! Efter kalaset var det årsmöte och planeringsmöte. Kom hem vid kvart över sex och då var det lite myr med mamsen igen.

Lite extra som jag hunnit med är till exempel att lyckas hugga mig i fingret så att till och med min mamma blev orolig över det. Det gör riktigt jävla ordentligt ont men mamma fixade till lite så nu har det iaf slutat blöda. Har även skrivit klart min uppsats som jag ska vara inne imorgon, STOLT! Dock är den inte alls så bra som jag skulle velat haft den. Men jaja, jag är helt enkelt ett proffs på barn och inte Växt & Djurliv. Man är inte bäst på allt!

Nu vill jag sooooooova!
See ya! Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0