sweet dreams

jag vill bara meddela att jag äntligen har fått gjort av lite utav mitt "shoppingberoendehet." Blev två par skor, en kavaj som jag kanske inte vill ha längre och lite kicksgrunkor. Jag och Sandra hittade iaf vårens hetaste partybraxer som var ja väldigt guldiga om man säger så.
Vi hann även med en hel del snack och jag hatar när vi diskuterar ett visst ämne att hon hela tiden säger att jag är gullig. Det är jag tamefaan inte, jag är helt jävla blåst! Ser du det Sandra B:L:Å:S:T, eller det ordet passar inte in. Men något i den stilen iaf.

På lördag är det utgång inplanerat iaf. Ska försöka hinna med lite solning innan dess. Sen ska jag väl snart få lite ångest över vad jag ska ha på mig eftersom alla mina kläder ser ut som om de kommer från UFF -lagret för tillfället. NICHT GUT!

Men nu ska jag försöka ta mig ner till ridhuset och skena runt lite. Nathalie checkar ut!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är visst söt med dina små bekymmer! :)

2010-02-26 @ 16:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0