All is white

Ännu en gång så går söndagen mot sitt slut. Läskigt hur fort tiden går. Men idag har det inte hänt mycket inte. Jobbade ute på Årsta och sen var jag och Alex ute med hundarna på en lååångpromenad. Mysmys. Nu väntar jag på att blåsningen, en annan del av Köping och Falck filmen ska börja. Under tiden får jag fortsätta roa mig med annat. Som tex nattensmess.se
- I framtiden blir man full på vatten och klamydia botas med ipren

Lördagskvällen tillbringades hemma hos SupersötasilverSandra. Vi glodde på Sommaren med Göran. Den var absolut inte så rolig som jag trodde att den skulle vara. Men lite småkul var den allt.
Tjingeling världen! Nu checkar Nathalie ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0