Gives you hell!

Dagen med extremt stort D är här, allt går åt helvete. Eller nja det var väl å ta i egentligen men ja. Efter mycket om och men kom jag i alla fall fram till naprapaten. Kan säga att om jag fick bestämma hur bussarna skulle gå och stanna skulle det vara mycket bättre. Blir åter besök igen nästa vecka och då ska jag planera lite bättre. När jag skulle hem tvingade jag mamma att hämta mig, orkade inte med SL något mer för dagen.
Har även hunnit med att köpa ett par nya skor :D och ett skärp idag :D. ME LIKE! Har dessutom börjat vänja mig vid min nya hårstyle. Det är såå mys med nyklippt hår. Dock är det en pina när frisören sliter och drar i håret. Sen får jag lite smått panik när det är hår överallt. Jusch på det!
Snart ska jag bege mig vidare till stallet, mamsen ska juh rida idag ;) Hoppas även Sandra är frisk nog och kommer förbi så jag kan utbyta lite ord med henne. Eller kankse är bättre att hon är hemma så hon är frisk tills på torsdag. Annars kommer jag långsamt att dööö. Tragiskt men sant.

Fick även en lite halv taskig kommentar från min "lärare" idag -Nathalie är du säker på att det inte sitter ett filter eller något mellan din hjärna och min. Allt verkar inte komma fram som det ska. Suck! men jaja jag överlever.
Dags för Nathalie att checka ut! Tjingeling på er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0