Love is wicked

Söndagen är på väg mot sitt slut och dagens stora fråga är, Vart faan tog helgen vägen?
I fredags var det tjejmiddag och massa skoj därtill, mycket roligt :D, lördag morgon befann jagmig på jobbet, häärligt verkligen... Efter jobbet var det rally ner till ösmo där jag skulle passa Axel och Emil. Vi hade riktigt mysigt,låg ner bäddade i sängen och glodde på både Ice Age 3 och Spirit. Båda filmerna helt klart sevärda!!

Dock uppstod det problem när Axel skulle sova. Ville bara dunka hans huvud i väggen när han hoppade runt i sängen och lekte dinosaurie. SUCK! Men jag hotade med att slänga hans leksaker om han inte gick och la sig och då gick det undan ska jag säga, 2 min senare sov han.
Idag har det varit slitoch släp i stallet hela dagen. Men det är ändå skönt att få röra sig, slipper jag få mina energi utbrott =)

Kvällen lutar åt att jag ska åka över till min älskade SuperSötaSilverSandra. Planen är att vi ska glo på film. Helt klart super mys!! Men tills dess blir det lite sova.

Tjingeling på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0