My name is

Faaaan vad kallt det är ute! Vet inte hur mycket kläder man ska tvingas ha på sig utan att frysa! Men jag gillar snön så ska väll egentligen inte klaga.

Idag började skolan och jag fick träffa min underbara Sofie igen :D Me like that! Dock börjar jag klockan åtta varje dag i hela fyra veckor. Gosch vad jag kommer att vara död snart. Hade varit grymt skönt att ta studenten nu i vår, men jag är inte som alla andra utan ska hela tiden göra allt lite jobbigare... SUCK PÅ MIG!

Idag i skolan tittade vi på filmen pingvinresan, ingen jätte hit egentligen men gillade första låten i den, den är väldigt mysig tycker jag.


Nu får det lov och vara slutskrivet för idag

Tjingeling allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0