Snodde från Sandras blogg

My LoverBoy

Vad heter han:
Något som låter bra :D
Vad har han för favoritfärg: hmm ganska ovesäntligt faktist
Vad har han för ögonfärg: BLÅ is the colour!
Klädstil: Allt klär honom ;)
Har han färgat håret någon gång: Nej han är mörkblond naturligt ;)
Har han klippt sig någon gång: Jajamensan annars skulle det inte funka!
Har han piercat sig: Kanske det kanske
Dricker han: Jo annars skulle han nog bli väldigt torr
Vart bor han: Under min säng höhö
Vad har han för mobil: En svart
Vad vill han bli när han blir stor: Snorigt jävla rik
Vad har han för färg i sitt rum: flower power xD
Har han någon/några systrar: Inget jag undersökt
Har han någon/några bröder: Jo har testat dem med, men han vann ;)
Vad är hans favoritmat: Sån där träningsskit
Vilken mat hatar han: Sandras mat.
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Köpa nya tuttar till mig.
Vad heter hans pappa och mamma: Något för coolt för dig
Har han bråkat med någon någon gång: Jo, annars låter det lite väl mesigt för min del.
Vad brukar han göra på helgerna: Riskera livet för mig
Vad har han för musiksmak: Lite blandat.
Hur blev ni tillsammans: Det bara blev så helt enkelt
Hur gamla var ni då: 18 och 24.
Vilken klass gick ni i: 1:an och han jobbar juh liksom baaaah! haha
Hur upptäckte du honom: Det var en naken unge med vingar som sköt en pil i huvudet på oss
Vad påminner dig om honom: Allt!! Han är mitt ALLT
Vad var det första han sa till dig: Vad vore livet utan dig?
Vad brukar ni oftast skicka sms om: Hur bra vi har det tillsammans.
Är han beroende av någon/något: Nej, sånt orkar vi inte med!
Vad kallar du honom: Älskling
Vad kallar han dig: Älskling
Varför kallar han dig det: För att vi älskar varandra
Idrottar han: Jo han är fotbolls stjärna och gymmar även
Vad har ni gemensamt: Livet
Hårfärg: Mörkblond
Vad har han för sysselsättning: Det vill du bra allt veta ;)
Vilket år är han född: Några år innan mig
Gillar du honom: Jo det funkar åtminstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0