Go hjo-bo

Nu har jag och Malibou Monster städat nere hos oss och bäddat rent så det ska bli mys ikväll när det blir dags för att krypa ner i sängen och sova :D. Jag har dock börjat tänka efter lite på det här som vissa kommenterar att jag och min katt är lika varandra = mycket energi och gillar uppmärksamhet mm. men ja det kanske inte är helt fel för vi verkar iaf ha samma känslor över att bädda rent i sängen. Malibou blir helt galen och hoppar omkring och tycker att det är hur kul som helst när man gör tappra försök till att rätta till lakanet (som jag för övrigt vill ha helt sträckt utan veck).  Han är dessutom bäst precis som jag hihi!

Nu är det dusch som står på schemat och sen blir det liten tur till Cia och snacka lite skit med henne! Ska bli super kul, var på tok för länge sedan sist :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0