irreplaceble

Det är tisdag kväll och två dagar utav 20 är avklarade. Nu lät det helt plötsligt inte så mycket när jag skrev så. Känns dock som en evighet och jag har ingen ork kvar. Men nu ska jag sluta klaga. Det är sommar och det låter som om det ska bli äckligt varmt i helgen och det gillar vi massor!!
Nu ska jag nog ta och engagera mig i något viktigt som typ försöka sova igen den sömn jag på något underligt sätt missat. Dock har jag dagens I-lands problem nr 1 att jag lyckats vända på dygnet så är inte alls trött som jag är på dagen.

Imorgon är det försök nummer 2 till att försöka få till en liten tatuering skulle vara lite skönt att få den avklarad. Den gör mig nervös! Men nu måste jag försöka överleva min katts försök att döda mig!! 

Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0