Save tonight

Om jag ändå visste vart jag skulle börja, nu händer det grejer ska ni se. Tisdags blev det lite missöden med försöket att åka weakboard. Fel människa på fel plats helt enkelt...
Igår var det jobb 8-16 och sen grönan med underbara människor och det var mysigt. Dock var Insane på tok för läskig. Skrek som aldrig förr. Sen kväll blev det och idag tidig morgon -.- Jag lyckas alltid med att få mina planerade sovmornar att bara försvinna ut i intet. Men sen for jag vidare till Vidja med Vero och vi låg och stekte ett bra tag för att sen bege oss ut med roddbåten. Jag var riktigt skillad denna gång måste jag säga. Dock två timmar senare var jag framme vid mitt mål på andra sidan Olongen, som för övrigt var extremt långt!, På hemvägen stoppade vi i motorn och muppade oss lite. 

Imorgon är det fredag och jag längtar till att få sova ut faktiskt. Dock inget planerat till 100, så vi får se vart vindarna leder mig :D

Nu ska jag försöka se vad jag kan göra utav denna kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0