summer of (10) 69

Det är lördag och hela dagen har ägnats åt sol och bad med Alex och Patrick. Obeskrivligt skönt måste jag säga. Dock fick jag smaka på min egen medicin när jag puttade i Patrick kom Mr Random fram och slängde i mig.. Otroligt oväntat från min sida måste jag säga! Ganska konstigt att man kan bli så trött av att ligga på stranden en hel dag. Men nu är det bara att ladda om för ikväll är det dags för lite daiting med min älskade Sandra 8D.

Imorgon är det söndag och det har jag faktist inget emot. Blir lite jobb och sen något mer ska jag nog lyckas planera in. Hoppas jag i alla fall. Skulle vara lite tragiskt om jag inte gjorde något mer. Hoppas det blir bra väder. Cuz me like that!!

Nu ska jag ägna mig åt något annat spännande tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0