Too lost in you

Nu är allt såhär jävligt igen. Jag känner mig otroligt förvirrad och utsliten. Försökte nyligen dra slutsatser om olika saker här i världen men det blev bara en stor röra. Jag vet inte vad jag vill med något. Riktigt frustrerande måste jag medge. Det är lite jobbigt när typ hjärnan bestämt att man ska gilla någon som man innerst inne verkligen hatar. Det är lite utav besatthet! VAD FAAAN SKA JAG TA MIG TILL??

Nu tycker jag faktiskt det kan ta och hända något för allt är så trååkigt. Det händer inget. Samma jävla tråkiga rutiner varje dag och jag klarar inte sånt. Vill ha äventyr, så man känner att man lever livet. Värre blir det när man inte riktigt har något att se fram emot. För allt blev just idag bara jobbigt och frustrerande, eller kanske mer krävande. Vet inte vad för ord jag vill ha där. 

Nu ska jag underhålla mig med annat, innan jag avlider hihi! tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0