waiting for a star to fall

These thougths burn a hole in my heart
These thoughts will keep me feeling

Imorgon är det fredag och jag har hela två dagars ledig framför mig och det behövs! Är lite överarbetad
just nu känner jag! Men det är bara två veckor jobb kvar sen och som jag längtar tills det är slut!!
Efter jobb är det två veckor ledigt och då är det Ullared och Skara som står på schemat. För vi tungelstabor
är inte som alla andra ungdomar som planerar in suparresor mm. Dock har Sandra planerat in en sådan,
lite tråkigt för mig som blir utan henne en hel vecka :( Får försöka hitta en sysselsättning som jag lyckas underhålla
mig med medan hon är dead and gone!
Nu väntar en liten film och sen ska jag sova! Natti natti på er! Måste bara lägga till att jag verkligen väntar på att något spännande ska hända, mitt liv är på tok för enformigt nu! Klarar inte riktigt av det om jag ska vara helt ärlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0