Are you a believer?

Okej nu är det dags igen att börja blogga från skolan... Jag har ännu en fantastisk håltimme på 3 timmar. Jag älskar det verkligen.... Eller inte!
Men idag är det väl inte så spännande saker att tjuvlyssna på i datorsalen förutom två idioter som sitter och snackar om hur cool en sekt är som de ska jobba om. Sekten har tre "huvudpelare"
* Våldsfrihet
* Rätten att dela på allt
* Hårdare straff + fängelser.

Jag funderar lite på hur det ska gå ihop man man delar på allt kan alltså ingen sno något, och om man får använda våld fritt så kan juh ingen åka in i fängelset, varför ska de då vara stränagre? Det lär mer bli så att de som "sköter" sig komemr åka in i fängelset för att de brukat för lite våld eller något i den stilen. Jag fattar noll av det där i alla fall!

Nu ska jag återgå till min tjockis onsdag som inte alls är något vidare rolig. Allt blir bajs och jag saknar min SuperSötaSilver Sandra :'(

Nu checkar jag ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0