Bad day

Ett inlägg som endast är till för att klaga.
- Jag är så hungrig att jag håller på att avlida men Sofie har matte innan lunch så idag blir det lunch vid 12.40. Häärligt.........
- Jag har en tova i håret som inte är att leka med!
- Jag har råkat rivit upp ett sår brevid nagelbandet som gör fruktansvärt ont.
- Jag har ont i nacken, dock är det betydligt mycket bättre efter att ha sovit med varm vetekudde och ätit ipren.
Sen tog det slut för stunden. Ska försöka roa mig lite vid datorn nu men det är inget hopp direkt. Dock kom hela muppiga ligan in och böärjade gorma om hur dålig robins färg var.. Fattar ingenting men högt låter det. SUCK!

 
Seeya nu checkar jag ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0