blah blah blah

Okej jag vill bara meddela omvärlden att min kropp inte mår bra för tillfället. Den är helt slutkörd efter först jobb, hoppträning, jobb igen och sen gympa pass på gymmet. Hade redan träningsvärk kvar från passet i torsdags. Men en heldag med min älskade Sandra klagar jag aldrig över =) Dock är jag så jävla trött att allt i min hjärna bara blir blaha blaha. Men ja en liten power nap löser nog det problemet hoppas jag ;P


Jag och Sandra har även hunnit med när hela Håga patrullen kom till uttryckning för att min lilla goa bil inte startade (den jäveln). Men håga patrullen  fixade och trixade och till slut brummade bilen så fin fint. Den är bra duktig (ibland) Dock måste jag klaga på min kära lilla patrull för den är inte alltid så jätte snäll mot mig. De jävlas bra mycket. Men jag är glad att de kommer när jag knäpper med fingrarna och kör på stenhård telepati ;)


Nu ska jag trycka i mig glass med mamsen, det ska bli jävulskt gott.

Seeya!

Kommentarer
Postat av: Sandra

"Hågapatrullen", jag dör av garv! ;p

2010-03-07 @ 16:01:24
Postat av: Sandra 2

Jag har fett med träningsverk! hihi

2010-03-07 @ 16:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0