crushcrushcrush

Idag har varit första dagen med ridning på schemat, och jag måste säga att det kändes riktigt bra att få åka med ridkläder till "skolan". Ser verkligen fram emot det här nu. Har även fått se alla stjärnor i min klass rida, blev inte förvånad/besviken över någon utan alla red typ som jag trott hela tiden. Jag är allt för bra på att lista ut folks talangen :D

Kvällen ser ut som så att det blir lite nattning utav hästar med min älskade Sandra och sen lite fredagsmys med henne också. Häärliga fredag är här! Dock gillar jag inte att hon kan se på mig vem jag messar med. Det är hennes sämsta sida. Inget privatliv som gift får man ha. Suck!!

För övrigt sitter jag och läser i Bla Bla sex "600 otroligt onödiga fakta om sex" Ser att det står på baksidan, tips för att slippa den pinsamma tystnaden, något att prata om när du inte har något att prata om. Känner att jag inte riktigt har de problemet. Men kanske ska använda denna bok ett tag nu och spara på mina egna samtalsämnen! Genialiskt av mig. 

Nu blir det till att fortsätta med läsningen ;)
Seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0