:D

Det är onsdag idag, det innebär dressyrträning ikväll och jag LÄNGTAR!
Annars händer inte mycket, har bokat klipptid med Sandra på måndag klockan 10. Måste emd andra ord gå upp bajs tidigt. Men mitt hår är i behov av lite till fixning.

Är för tillfället placerad i skolans datasal och förösker roa mig lite. Dock har jag blivit omringad av ett gäng på fem som ska spela wow och jag sitter verkligen i mitten när de gormar och ropar till varandra hela tiden. Känns inget bra det här. Men jag tänker inte överge datorn till den stackarn som nu får sitta och titta på medans de andra spelar mohahahhahaha!!!

NU till lite vettigare saker som att planera lite inför söndagen :D


Kommentarer
Postat av: Sandra

Wohoo för klipptiden!! Hihi ;P Och förresten blir man tvungen att gå upp runt åtta och det är ändå inte så farligt tidigt :)

2010-03-17 @ 22:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0